donderdag 6 december 2012

Eerste sneeuw


Oh wat een heerlijkheid: SNEEUW!!
Vlekkie sprong er vanochtend heerlijk in in het rond, jagend op 'alles' wat er zich onder die sneeuw zou bevinden. Het was toen nog te donker om foto's te maken. Daarom nu even, nu ze weer binnen is en Fokke en Norah naar het werk en naar school zijn.

Gistermiddag vierden we sinterklaas terwijl ik op de bank lag met een dekentje. Het was gezellig en er waren leuke geschenken.  Oma had zelfs nog een paar korte gedichtjes gemaakt (gaan we zelf volgend jaar ook maar eens doen).
We aten wat en Norah ging tevreden slapen. Het was een gezellig en rustig feest. 
Om 8 uur lag ik zelf ook al in mijn bed en vandaag ga ik ook rustig aan doen met nog een verhoging in m'n lijf. Er komen nu even wat weinig werkjes uit mijn handen, maar dat komt vanzelf wel weer. 

Geen opmerkingen:

Lief poppenkind (kleine lijs)

Ik maakte weer een lief klein poppenkind, een kleine lijs. Ze heeft zachte haartjes die je kunt borstelen met een zachte borstel.  Ze draagt...