vrijdag 6 april 2018

Stilte enzo

Het is hier wel erg stil en rustig op mijn blog nietwaar? En ja, meestal betekent dat dat het elders druk is. Zo maakte ik de Sunburst Granny Square deken af.




Gehaakt met zes kleuren katoen van Sostrene Grene.
Een aardig monnikenwerk moet ik zeggen en niet iets wat ik snel nog eens over zal doen. Gehaakt met naald 3 mm.

Verder werk ik aan een paar nieuwe patroonbladen, maar dat schiet nog niet heel hard op. Tussen het werk en het huishouden door ben ik namelijk als secretaris verbonden aan de organisatie van het Olympisch Kamp van de vijfde klassen van vijf noordelijke Vrijescholen. Erg leuk om te doen. En daarom mijn andere bezigheden even op een laag pitje de komende twee maanden.

Geen opmerkingen:

Lief poppenkind (kleine lijs)

Ik maakte weer een lief klein poppenkind, een kleine lijs. Ze heeft zachte haartjes die je kunt borstelen met een zachte borstel.  Ze draagt...